پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نحوه خرید از فروشگاه‌های اینترنتی با «کالابرگ» | مشمولان می‌توانند از اعتبار یارانه مهرماه استفاده کنند

  • کد خبر: ۱۸۴۷۱۶
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۴
نحوه خرید از فروشگاه‌های اینترنتی با «کالابرگ» | مشمولان می‌توانند از اعتبار یارانه مهرماه استفاده کنند
مشاور معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نحوه خرید از فروشگاه‌های اینترنتی در طرح کالابرگ الکترونیک را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدرضا یحیوی با بیان اینکه ۴۱ میلیون نفر امکان بهره‌مندی از امتیاز تشویقی طرح کالابرگ الکترونیک را دارند، اظهار کرد: در راستای تسهیل خرید مردم، وزارت رفاه با فروشگاه‌های اینترنتی مکاتباتی انجام داده تا امکان خرید ازاین فروشگاه‌ها نیز فراهم شود که در حال حاضر امکان خرید از فروشگاه اینترنتی «اسنپ‌مارکت» در طرح کالابرگ الکترونیک فراهم شده است.

وی افزود: در حال حاضر امکان خرید از فروشگاه‌های اینترنتی در طرح کالابرگ الکترونیک برای ۹ دهک درآمدی فعال است، اما بهره‌مندی از امتیاز تشویقی تنها مشمول دهک یک تا پنج درآمدی است.

مشاور معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: به عبارتی اگر افراد مذکور مبلغ ۲۰۰ هزار تومان از یارانه‌شان را از میان کالا‌های اساسی تعریف شده در طرح کالابرگ الکترونیک، خریداری و مصرف کنند، مشمول دریافت ۱۲۰ هزار تومان یارانه تشویقی خواهند شد. همچنین تورمی که تا پایان سال به‌روی این اقلام ایجاد می‌شود، توسط دولت پوشش داده خواهد شد.

یحیوی در ادامه نحوه خرید از فروشگاه‌های اینترنتی در طرح کالابرگ الکترونیک را تشریح و خاطرنشان کرد: در حال حاضر فقط اسنپ‌مارکت متصل به طرح و در حال ارائه خدمت است. افراد پس از نصب اسنپ مارکت در تلفن همراه خود و ورود به برنامه «خریدار»، کالا‌های موردنیاز خود را انتخاب کرده و پس از طی مراحل خرید، در مرحله آخر و قبل از واریز وجه، گزینه «استفاده از کالابرگ» را انتخاب و باید رمز یکبار مصرف ۸ رقمی دریافتی از اپلیکیشن شما (شبکه ملی اعتبار) یا کد USSD اعلام شده به شماره #۱۴۶۳*۵۰۰* را وارد کنند.

وی ادامه داد: سپس اعتبار کالا برگی سرپرست خانوار محاسبه می‌شود و می‌توانند هنگام خرید از یارانه خود استفاده کنند.

مشاور معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین اعلام کرد در حال حاضر امکان استفاده از اعتبار مهرماه در طرح کالابرگ الکترونیک برای یارانه‌بگیران فراهم است.

یحیوی این را هم گفت که در حال اتصال سایر فروشگاه‌های اینترنتی نیز به این طرح هستیم تا بتوانیم دسترسی مردم را به این طرح بزرگ آسان‌تر کنیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->